MUF Stockholms distriktsstämma!

I helgen hade MUF Stockholm distriktsstämma i Landstingssalen, Landstingshuset. Jag blev alldeles chockad när över 800 personer hade registrerat sig för att rösta mellan två ordförandekandidater. Jag har suttit i distriktsstyrelsen sedan 2005, och valde att fortsätta kandidera som ledamot för att ansvara för MUF Stockholms valrörelse inför Europaparlamentsvalet i juni.

Till presidiet valdes följande personer:

Distriktsordförande Tina Ghasemi

1:e vice distriktsordförande Jessica Rosencrantz

2:e vice distriktsordförande Hannes Holmér


Det var 13 kandidater som sökte förtroende för 7 ledamotsplatser. Här är resultatet av voteringen och följande gäng som fick förtroendet. Jag blev otroligt glad och tacksam för det förtroende MUF Stockholms medlemmar gav mig på stämman. Tack alla medlemmar i MUF Stockholm! :) Nu ska vi vinna EP-valet!

Arba Kokalari                                            239

Adelie Örnhall                                          160                                                         

Linn Markryd                                             154

Petter Krönmark                                         152

Tommy Öhrström                                       150

Victor Ingmo                                              151

Amir Adan                                                  150


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0