Arba i Ekot

I lördags hade moderaterna sin nationella valupptakt på Norrmalmstorg. Det hade samlats över 1000 personer för att lyssna på Fredrik Reinfeldt, Carl Bildt, Beatrice Ask samt partiets toppkandidater, bl.a. Gunnar Hökmark som var där och talade.

I slutet fick även vi andra kandidater som var på plats möjlighet att hålla några korta tal om varför det är viktigt att gå och rösta. Det slutade med att delar av mitt tal hamnade Ekot, på Sveriges Radio samma dag.

Lyssna gärna. Jag kommer efter ca 4 min under sändningen:
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1739504&BroadcastDate=&IsBlock

Jag kommer även lägga upp mitt fullständiga anförande, samt lite fler bilder från dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0